Indmeldelse - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Indmeldelse

Indmeldelse med tilmelding til ro- og kajakkurser

Alle rokurser i 2019 er nu afholdt. Du kan glæde dig til nye kurser i foråret 2020.

Men hvis du ikke kan vente til kurserne foråret, er du meget velkommen til at melde dig ind i vinterhalvåret. Vi har masser af spændende vintertilbud samt fester, og du kan læse længere nede her på siden, hvordan du gør.

Få et overblik over alle de mange aktiviteter, KVIK kan tilbyde.

Se her, hvordan instruktionskurset i roning forløber.

Tilmelding til ro- og kajakkursus samt indmeldelse i KVIK

Hvis du vil deltage i et kajak- el. rokursus, skal du både melde dig ind og tilmelde dig et rokursus. Du melder dig ind og tilmelder dig det rokursus, du ønsker, på KVIKs nye hjemmeside.

Medlemskab for unge

Er du imellem 12 og 18 år, og vil lære at ro, skal du sende en mail til uro@roforeningen.dk og aftale, hvornår du kan komme forbi. Der er ungdomsroning om tirsdagen kl. 17:00.

Vigtig information

Du erklærer ved din indmeldelse, at du kan svømme 400 m i et stræk (600 m for kajak). Indmeldelse sker desuden efter foreningens love

Du kan læse mere om kontingentsatser og priser på siden ‘Kontingent’.

Du kan melde dig ind hele året, også, uden at du samtidig tilmelder dig et kajak- eller rokursus. Der er mange aktiviteter på land, som du kan deltage i, især om vinteren. Se her, hvordan!

Du melder dig ind via KVIKs nye hjemmeside.

Se her, hvordan du gør.

Når du skal betale for skab, foregår det på KVIKs nye hjemmeside (husk, at du skal være logget ind før du kan betale for skabet).

Se her, hvordan du gør.

Hvis du ønsker at melde dig ud af KVIK, skal du melde dig ud med en måneds varsel inden udløbet af et kvartal, for at du undgår at betale for det næste kvartal. Det gør du ved at sende en mail til sek@roforeningen.dk. Er du nødsaget til at melde dig ud, mens du er under instruktionen, er det også vigtigt, at du giver din instruktør og instruktionschefen eller kajakchefen besked.