Vintertræning med et mål = 8GP - Roforeningen KVIK - Københavns første roklub

Vintertræning med et mål = 8GP

Tilmelding er lukket. KVIK har min. 5 hold med i år 🙂

BELOW IN ENGLISH

I vintersæsonen konkurrer vi mod andre hold i hele Danmark. Turneringen foregår i egen roklub og foregår over fem runder. Hver runde er en ny disciplin på romaskinen, og hver måned senest d. 15. skal resultatet for holdet indrapporteres til arrangørerne. Der dystes hårdt om æren og den gode form.

De 5 runder kan ses på billedet.

Vil du med på et hold, så tilmeld dig nedenfor. Ambitionen er, at blande holdene på tværs af årgange og roerfaring. Roere med erfaring vil blive udpeget som holdkaptajn med ansvar for oprettelse af hold og indrapportering af resultater.

Har du særlige ønsker til hold, så notér det i kommentarfeltet. Hvis du allerede er på et hold, skal du ikke tilmelde dig her.

Vil du vide mere om, hvad det handler om, så læs mere på 8GP.dk eller tag fat i nogle af de ’gamle’ roere. Alle er velkomne til at være med ☺

Tilmeld dig senest den 27. oktober, hvorefter sættes holdene. Herefter er det op til de enkelte hold selv at planlægge, hvornår I vil ro den pågældende disciplin. Første gang er inden d. 15. november …

Til første runde vil vi orientere om reglerne, hurtige skift i ergometer og teamånd ☺ Se denne korte video med introduktion til hurtige skift i ergometer.

Vi ses ’til træning klar’
Britt

**************************************

Would you like some extra motivation to train over the long, dark winter? Then you should compete in the Otter Grand Prix (8GP)! This is a competition that involves the indoor rowing machines.

Over the winter months we compete against clubs all throughout Denmark, without leaving the comfort of our own club. Each team will compete in 5 rounds of competition with each round testing different skills on the rowing machine (time, distance, etc). The result of each team will be reported by the deadline (see the table).

If you would like to be included on a team, register your interest below. Teams will be created in an effort to mix age and experience. If you already have a team, please do not sign up here. If you have special requests for a team, then please note it under comments.

If you want to read more, you can check out the website (http://8gp.dk/?sprog=en) or ask one of the “older” rowers. Everyone is welcome and encouraged to join!

The deadline to sign-up is October 27th, after which the teams will be set, and it will be up to each team to figure out their own schedules after that time.

During the first round there will be a small meeting to go over the rules, how to jump off a rowing machine properly and how to encourage team spirit! Also check out this short video for inspiration.

See you on the erg,
Britt

Ved tilmelding skal oplyses:
Navn, fødselsår og om man har ønsker til et hold (det sidste skal du notere i kommentarfeltet under nyheden).

Det er kun muligt for medlemmer af roklubben at tilmelde sig dette arrangement.

Er du endnu ikke medlem af roklubben kan du blive det ved at tilmelde dig vores rokurser under online-indmeldelse

Medlemsnr.

Kodeord.